حضور بیمه سامان در پنچمین جشنواره فناوری اطلاعات

پنچمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (IT Weekend ۵) با همکاری پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته، ۴ بهمن ماه سال جاری، در محل باشگاه کسب و کار دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این جشنواره، با همکاری مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز تحقیقات و مخابرات کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای برگزار شده است.

در این رویداد افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان های موفقیت و شکست های خود را در غالب سخنرانی های کوتاه برای مخاطبان مطرح کردند. سخنرانی ها به سبک کنفرانس های TEDx انجام شده و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس های اشتراک ویدئو و شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

براساس این گزارش، این جشنواره با حضور علاقه‌مندان به مباحث روز دنیای فناوری اطلاعات و سخنرانان برجسته در این حوزه بر پا شد.

منبع : http://si24.ir/News/Show/207

بیمه مسافرتی

قوانین جدید بیمه مسافرتی سامان

آرامش خیال مسافران و هموطنان ایرانی ما که روزانه سفرهای متعددی به خارج از کشور دارند و با انگیزه های متفاوتی اعم از تجاری و گردشگری به خارج از کشور سفر می کنند یکی از دغدغه های اصلی شرکت های بیمه گذاری چون بیمه سامان است.

چرا بیمه مسافرتی

هزینه های سنگین درمانی در صورت بروز حادثه توسط خود مسافران به مراکز درمانی خارج از کشور یکی از دلایلی است که مسافران، بخصوص آن دسته از مسافرانی که به خدمات بیمه ای دسترسی مناسبی ندارند، در این سفرها دچار مشکل می شوند. به همین دلیل بیمه مسافرتی سامان در زمان بروز حوادث در هر نقطه ای از جهان تا اعم از حوزه شنگن یا خلیج فارس خدمات ویژه بیمه مسافرتی خود را به مسافران ارائه می دهد.

بیمه مسافرتی شامل چه مواردی می گردد؟

بیمه مسافرتی هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان، هزینه ناشی از تأخیر چمدان و در صورت لزوم، بازگرداندن جسد متوفی با هزینه شرکت بیمه سامان به کشور را پوشش می دهد.

قوانین جدید بیمه مسافرتی

لازم به ذكر است با توجه به تغييرات به وجود آمده در قوانين سفارت ها در خصوص  ارائه اصل بيمه نامه مسافرتى با مهر و امضاء، براى تهيه بيمه نامه از اين اين نمايندگى كافى ست تصوير پاسپورت را به شماره (٠٩١٢٢٥٠٤٥٢٠) ارسال نماييد تا اصل بيمه نامه ممهور را در كمترين زمان ممكن براى شما ارسال كنيم. همچنين  در صورت تهيه آنلاين بيمه نامه از سايت بيمه سامان ، موظف هستيد جهت مهر و امضاء بيمه نامه به شعب بيمه سامان مراجعه نماييد .

معرفی برخی انواع بیمه مسئولیت

بیمه مسئولیت سامان

معرفی برخی انواع بیمه مسئولیت

بیمه مسئولیت عمومی در برابر اشخاص ثالث

این نوع بیمه مسئولیت سامان خسارت جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث که در اثر فعالیت روزانه افراد ایجاد می گردد و به موجب قانون به عنوان مسئول جبران زیان شناخته می گردند، پرداخت می نماید.

بیمه مسئولیت حرفه ای

نوع بیمه نامه خسارت جانی و مالی وارد به افراد را جبران می نماید که مقصر حادثه در جریان انجام وظایف حرفه ای خود مسبب وقوع آن شده باشد. که رایج ترین آن ها بیمه های مسئولیت مدنی حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان می باشد.

بیمه مسئولیت تولید کنندگان کالا

موضوع این بیمه نامه مسئولیت جبران خسارت جانی و مالی ناشی از خطرات کالا به مصرف کنندگان و اشخاص ثالث می باشد که در نتیجه عدم رعایت مسائل ایمنی و عیب و نقص کالای تولید شده بوقوع پیوسته باشد.

بیمه مسئولیت حمل و نقل داخلی و بین المللی

در این نوع بیمه نامه مسئولیت شرکت های حمل و نقل زمینی داخلی، در قبال صاحبان کالا مطابق قانون تجارت و شرایط بارنامه های صادره تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

شرکت بیمه سامان طرح بیمه مذکور را بر اساس پول رایج کشور به اجرا می گذارد و مسئولیت های مدنی شرکت های حمل و نقل بین المللی را مطابق با انواع کنوانسیون های بین المللی تحت پوشش بیمه ای قرار می دهد.

بیمه مسئولیت کارفرمایان در قبال کارکنان

این نوع بیمه نامه تمامی خسارات جانی وارده به کارکنان، در محوطه کار و در حین انجام کار را که کارفرما مسئول آن شناخته می شود، تحت پوشش قرار می دهد.

چه کسانی به بیمه عمر نیاز دارند؟

چه کسانی به بیمه عمر نیاز دارند؟

پاسخ:

  • هر شخصي كه از آينده خود خبر و اطمينان دارد نيازي به بيمه عمر ندارد.
  • هركسي كه مطمئن است نه دچار بيماري و نه دچار مرگ و ورشكستي خواهد شد نیازی به بیمه عمر ندارد!
  • هر شخصي كه ميتواند براحتي مبالغ مناسبي پس انداز كند با تضمين سود مناسب و پوشش هاي بيمه اي كه لازمه زندگي بشري است بيمه عمر نميخواهد.
  • كسي كه نميخواهد بازنشستگي خود را در رفاه و آسايش بگذراند نيازي به بيمه عمر ندارد.

اگر هيچكدام از موارد بالا در مورد شما صدق نميكند بيمه عمر سامان بهترین انتخاب برای زندگی شماست.

چگونه از اصالت بیمه نامه خود مطمئن شوید؟

استعلام اصالت بیمه نامه با راه اندازی سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه “سنهاب” در بیمه مرکزی امکان پذیر است.

بیمه گذاران می توانند با مراجعه بە پورتال بیمه مرکزی WWW.CENTINSUR.IR و همچنین ارسال پیامک بە شماره ۳۰۰۰۲۶۲۱ و درج مضمونی بە شرح ۱*کد ملی بیمه گذار *شماره بیمه نامه چاپی ؛ اطلاعات مربوط بە بیمه نامه صادره را دریافت کنند.

این راهکار برای اطمینان بیشتر از طرف بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده شده است .
به همین منظور از بیمه گذاران درخواست می گردد در زمان صدور بیمه نامه اطلاعات تلفن همراه خود را در اختیار نمایندگی شرکت بیمه قرار دهید تا از این امکانات بهرمند گردید.

به  نوشته اقتصاد آنلاین، این سیاست در پی سوء استفاده برخی سودجویان در خصوص صدور بیمه نامه شخص ثالث با قیمت های غیر واقعی توسط بیمه مرکزی به عنوان دستگاه عالی نظارتی صنعت بیمه پیاده سازی گردیده است و همچنین این دستگاه نظارت عالی از کلیه هموطنان عزیز درخواست نموده است که بیمه نامه های خود را صرفا از نمایندگی های رسمی شرکت های بیمه تهیه کنند.

با توجه به اینکه احتمال جعلی و فاقد اعتبار بودن بیمه نامه ها وجود دارد ، از کلیه هموطنان تقاضا می شود در برابر سوء استفاده کنندگان هوشیار باشند ودر صورت مواجه با موارد مشکوک و مبهم ونرخ های غیر واقعی مراتب را در اسرع وقت برای پیگیری و برخورد قانونی به شرکت های بیمه ذیربط اطلاع دهند.

آیا بیمه عمر گران است؟

✅در حقیقت، بیمه عمر برای شخص بیمه شده رایگان است✅
زیرا در پایان قرار داد نه تنها تمام حق بیمه های پرداختیش را پس میگیرد، بلکه سود تضمینی و مشارکت در منافع سرمایه اش را نیز یکجا یا به صورت حقوق مستمری دریافت می کند. در حالی که در تمام مدت قرارداد بیمه عمر از پوشش های مانند : بیمه از کار افتادگی-بیمه نقص عضو-بیمه فوت به هر علت – بیمه هزینه پزشکی حادثه -بیمه امراض خاص  نیز برخوردار بوده است.

حضور فعال بيمه سامان در نمايشگاه صنعت تهران

حضور فعال شركت بيمه سامان  و بانک سامان در شانزدهمین نمايشگاه بين‌المللي صنعت تهران در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران، سالن B-C    38

به گزارش روابط عمومی بیمه سامان ، نمايشگاه بين المللي صنعت تهران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي ايران در اين حوزه با حضور بیش از 900 شرکت داخلی و خارجی برپا شد، فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديدکنندگان ، دست اندركاران و متخصصان صنعت قرار دهند.
براساس اين گزارش، گروه مالی سامان با حضور فعال در كنار شركت‌هاي بزرگ حوزه صنعت نسبت به ارائه خدمات جدید بيمه اي و مالی توسط كارشناسان و مشاوران مجرب خود به بازديدكنندگان و مسئولان در حوزه خدمات و تولید محصولات صنعتی اقدام نموده است.
شانزدهمين  دوره اين نمايشگاه بين المللي در تاريخ 14  الي 17  مهر ماه ۱۳۹۵  محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار شد.

ايفای تعهد بیمه سامان در حوزه مسئوليت اجتماعی

ايفای تعهد بیمه سامان در حوزه مسئوليت اجتماعی

اندوخته بیمه‌ عمر و تشکیل سرمایه 9 نفراز نوجوانان تحت سرپرستی کانون خیریه کار آفرینان مهر توسط شرکت بیمه سامان پرداخت شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، صدور این بیمه نامه‌ها که از تیرماه 1385 توسط بیمه سامان با مشارکت بانک سامان و کانون خیریه کارآفرینان مهر برای 74 نفر از کودکان بی سرپرست تحت پوشش این کانون صادر شده بود با سررسید شدن مدت بیمه نامه 10 ساله، اندوخته 9 نفر از فرزندانی که تحت پوشش بیمه عمر و تشکيل سرمايه سامان قرارداشتند به ايشان پرداخت شد. لازم به ذکر است تعداد دیگری از فرزندان تحت پوشش خيريه جايگزین آنها شده و از مزایای بیمه عمر و تشکيل سرمايه سامان بهره مند میشوند.
براساس این گزارش، در راستای مسئوليت اجتماعی و حمایت ازکودکان بی سرپرست، بیمه سامان حق بیمه عمر و اندوخته ساز فرزندان تحت پوشش خیریه کارآفرینان مهر را پرداخت مینماید تا این کودکان با رسیدن به سن 18 سالگی پس از ترخیص از کانون اندوخته ای برای ادامه تحصیل و ورود به اجتماع در اختیار داشته باشند. طبق گزارش کانون، فوق برخی از فرزندان تحت پوشش خیریه با اندوخته خود توانسته اند سرمایه ای جهت کسب و کار خود تامين کند.
با اشاره به اثرات شایان این طرح بیمه ای در جهت ایجاد پشتوانه مالی و افزایش امید به آینده برای کودکان بی سرپرست ، بیمه های عمر و تشکيل سرمايه سامان ابزاری مناسب برای هموطنان خیر و موسسات خیریه جهت کمک به کودکان بی سرپرست و ایجاد امید به آینده در آنان میباشد/ بیمه سامان

بازنشستگی پیش از موعد در بیمه های عمر چیست؟

شاید تا کنون به این جمله برخورده باشید که بازنشستگی پیش از موعد چیست؟
در پاسخ باید گفت روال عادی بازنشستگی در کشور 30 سال خدمت یا همان پرداخت 30 سال حق بیمه تامین اجتماعی ست.
تامین اجتماعی یکی از مزایای خود را همیشه ارائه دفترچه درمانی بازگو کرده ست و بیشتر مردم جدا از بحث بازنشستگی به بخش داشتن یک دفترچه درمانی مناسب سراغ این سازمان میروند.
حال با شروع به کار شرکت سلامت ایرانیان در ارائه دفترچه درمان رایگان به مردم،
مردم میتوانند شرکتی که خدمات بازنشستگی را به انها ارائه می نمایند را خود انتخاب کنند.
در این صورت بیمه عمر و آتیه (زندگی) با داشتن پوشش های متفاوت و انعطاف بالا می تواند بیمه گذاران خود را در هر زمان که تمایل دارندبازنشسته نماید و پیش از موعد 30 سال…حتی در 10 سال پرداخت حق بیمه بازنشسته نماید.

چرا بیمه عمر ؟؟

  •  آيا مي دانيد يكي از بزرگترين گروههاي دارنده بيمه عمر در آمريكا بي خانمانانند!!!؟؟

 

  •  آيا مي دانيد بزرگترين گروههاي دارنده بيمه عمر از نظر تعداد در هندوستان گدايانند؟؟؟؟!!!!
  •  آيا مي دانيد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چون با تمام وجود درك كرده اند كه در فقدان والدين چه بلاهايي ممكن است بر سر همسر و فرزندان بيايد
✔️ آيا مي دانيد اگر هر فرد ايراني در هنگام تولد يك بيمه نامه عمر و سرمايه گزاري داشته باشد چه اتفاقي مي افتد؟؟؟؟؟!!!!!!
🔴 ديگر هيچ همسري به خاطر نبود زوج به خدمتكاري نمي افتد
🔴 ديگر هيچ كودك بي خانماني نخواهيم داشت
🔴 ديگر هيچ گدايي در خيابان نخواهيد ديد
پس در جهت توسعه فرهنگ بيمه عمر كوشا باشيم و اگر خودمان تحت پوششيم ديگران را تشويق كنيم و اگر خودمان نياز نداريم نيازمندان را تشويق كنيم كه البته همه ما اين بيمه نامه نياز داريم.