ايفای تعهد بیمه سامان در حوزه مسئوليت اجتماعی

ايفای تعهد بیمه سامان در حوزه مسئوليت اجتماعی

اندوخته بیمه‌ عمر و تشکیل سرمایه 9 نفراز نوجوانان تحت سرپرستی کانون خیریه کار آفرینان مهر توسط شرکت بیمه سامان پرداخت شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، صدور این بیمه نامه‌ها که از تیرماه 1385 توسط بیمه سامان با مشارکت بانک سامان و کانون خیریه کارآفرینان مهر برای 74 نفر از کودکان بی سرپرست تحت پوشش این کانون صادر شده بود با سررسید شدن مدت بیمه نامه 10 ساله، اندوخته 9 نفر از فرزندانی که تحت پوشش بیمه عمر و تشکيل سرمايه سامان قرارداشتند به ايشان پرداخت شد. لازم به ذکر است تعداد دیگری از فرزندان تحت پوشش خيريه جايگزین آنها شده و از مزایای بیمه عمر و تشکيل سرمايه سامان بهره مند میشوند.
براساس این گزارش، در راستای مسئوليت اجتماعی و حمایت ازکودکان بی سرپرست، بیمه سامان حق بیمه عمر و اندوخته ساز فرزندان تحت پوشش خیریه کارآفرینان مهر را پرداخت مینماید تا این کودکان با رسیدن به سن 18 سالگی پس از ترخیص از کانون اندوخته ای برای ادامه تحصیل و ورود به اجتماع در اختیار داشته باشند. طبق گزارش کانون، فوق برخی از فرزندان تحت پوشش خیریه با اندوخته خود توانسته اند سرمایه ای جهت کسب و کار خود تامين کند.
با اشاره به اثرات شایان این طرح بیمه ای در جهت ایجاد پشتوانه مالی و افزایش امید به آینده برای کودکان بی سرپرست ، بیمه های عمر و تشکيل سرمايه سامان ابزاری مناسب برای هموطنان خیر و موسسات خیریه جهت کمک به کودکان بی سرپرست و ایجاد امید به آینده در آنان میباشد/ بیمه سامان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *